poniedziałek, 20 czerwca 2011

Żegnaj Zbyszku - SP2AVE -SK

W chwili, gdy piszę te słowa rodzina, przyjaciele, koledzy żegnają Zbyszka SP2AVE - SK. Przyjażniliśmy się krótkofalarsko przez wiele, wiele lat. Prywatnie byliśmy powściągliwi pewnie dlatego, że działalność społeczna w Klubie SP2PAH na Osiedlu "Przymorze" w Gdańsku- Oliwie pochłaniała nas bez reszty; Morski Klub Krótkofalowców, wydawanie Biuletynu MKK, praca na radiostacji klubowej, spotkania w każdy czwartek. . Człowiek prawy, rzeczowy i obowiązkowy. Po mnie, w 1973 r kiedy to na 24 lata byłem QRT przejąłeś obowiązki Prezesa MKK. Ja wyprowadziłem sie na Dolny Śląsk i kontakt się urwał. W międzyczasie mieliśmy od 1997 r kilka QSO, a niedawne QSO w Eu Day Contest 9 maja b.r. okazało się tym ostatnim. Wiara moja pozwala mi myśleć o Tobie, że oto znajdujesz się już w krainie wśród Tobie najbliższym i Wspaniałych ludzi krótkofalarstwa.

                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz