sobota, 11 czerwca 2011

Powitanie

I tak czytelnicy rozpoczynam blog. Mam lat 79, moje hobby to silniki Volswagen chłodzone powietrzem, których uruchomiłem ok 300. Moje doświadczenia opisałem w swojej książeczce pt. "Składam silnik VW chłodzony powietrzem", która została wydana w 2007 r. Uzyskała ona kilkaset opinii wyłącznie pozytywnych. Tym blogiem odnawiam łączność z czytelnikami deklarując - w miarę swojej wiedzy i możliwości - udzielenie porad technicznych. Jeśli zajdzie potrzeba, będę cytował jej fragmenty. Drugie hobby to krótkofalarstwo, z którym zetknąłem się w latach młodzieńczych. Legitymacja krótkofalowca P.Z.K. datowana w 1949 r. W 1957 r otrzymalem licencje - mieszkalem wowczas w Sopocie - z znakiem wywolawczym SP2LV, a od 1997 r po przeprowadzce na Dolny Slask SP6LV  do chwili obecnej. Uprawiam telegrafie, liczny udzial w zawodach krajowych i miedzyznarodowych. Wydawalem biuletyn DX-owy, prezesowalem w Morskim Klubie Krotkofalowcow, SP DX Klubie. Chochlik i serwer sprawia ze nie wchodza mi polska pisownia liter. To zapewne bedzie sie zdarzac ale to mniej istotne. Wazna tresc. W miare uplywu czasu podziele sie z Wami  tym co dobre i pozyteczne i przyjemne. Do nastepnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz