wtorek, 8 lipca 2014

SP2DX SK, MMarconi Contest 2014

Kilka dni temu dowiedziałem się, że odszedł od nas (2014-06-15) , na zawsze Wes Wysocki - SP2DX. Znałem go kilkadziesiąt lat. Pierwsze nasze spotkanie w latach 50-tych ubiegłego stulecia na zawodach telegraficznych w Warszawie. Zajął tam I miejsce.  W 1957 r, jak otrzymałem licencję w Sopocie nie mieliśmy ścisłego kontaktu. Zawsze byłem i jestem przekonany, że to wyjątkowa postać o dużej wiedzy technicznej, z perfekcyjna znajomością języka angielskiego , niemieckiego. Osobiście spotkałem się z nim  zaledwie kilkanaście razy. Człowiek wyjątkowej kultury osobistej i koleżeńskiej życzliwości. Takim Ciebie zachowam na zawsze w mojej pamięci !
Brałem udział w ubiegły weekend w Marconi Memorial Contest 2014. Wkd w kat SOAB LP tylko 79 QSO. Log wysłany, potwierdzony.
W najbliższy weekend IARU HF Contest. Szykują się dla zainteresowanych centryfikaty za QSO ze stacjami HQ i uczestnikami Olimpiady Radiowej (WRTC) w Nowej Anglii, USA, którzy będą używali znaków K1A-K1Z, N1A-N1|Z i W1A-W1Z. Nie startuje w niej ekipa z SP. W IARU Contest będę QRV w kategorii CW SOAB LP. Życzę powodzenia i do następnego.

P..S. Moja słaba aktywność na blogu spowodowana była i jest chorobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz