poniedziałek, 14 lipca 2014

IARU HF 2014

Witam. W IARU Contest brałem udział w kategorii SOAB CW LOW. WKd 540 QSO na wszystkich pasmach. Log wysłany, potwierdzony choć nie obyło się od niespodzianki, bo okazało się, że Robot nie zaakceptował wpisania w temat małych, tylko duże litery jak w załączniku. Ale z nim "dyskusji" żadnej nie ma...
 Polowałem skutecznie (123 QSO) na stacje HQ, które na okrągło- całą dobę do osiągnięcia na wszystkich pasmach. Oczekiwałem na propagację na USA, w szczególności na QSO z uczestnikami Olimpiady. Słabe sygnały i propagacja na USA na 15 m, ale niespodziewanie, po zapadnięciu zmroku na 20 m propagacja dopisała i łącznie na tych dwóch pasmach wkd z uczestnikami tych zawodów 43 QSO. Nie występowałem o extra certyfikat z tego tytułu, bo dla mnie największą przyjemnością - a w moim wieku sprawdzianem formy - jest udział w zawodach.
Wreszcie dotarłem do przyczyny, dla której nie mogłem sie zalogować -mimo monitów - na QRZ.com. Moje filtry odpowiedzi ARRL traktowały jako SPAM. Pozostawiłem wiec sobie, choć to nieco kłopotliwe usuwanie spamów osobiście. Jestem w eQSL.cc, więc sam (i inni) mam po kliknięciu swojego znaku wgląd w swoja aktywność z oznaczeniem na mapie mojego QTH i wykresów aktywności na pasmach. QSO w zawodach potwierdzam kartami elektronicznymi w ciągu kilku sekund z pliku ADIF.
Wkrótce IOTA Contest, więc do usłyszenia i do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz