poniedziałek, 21 listopada 2016

Przed zawodami CQ WW 2016

Jestem w z żoną w Ząbkowicach Śląskich , 2016-09-22 godz 10:35 tracę mowę, dziwne uczucie lewej strony ciała.  Z zatroskaniem  patrzy na mnie. To udar. Czas biegnie szybko; izba przyjęć tutejszego szpitala, "na sygnale" karetką do pobliskiego Kłodzka. Jeśli w ciągu 3 h od objawów poda się stosowny lek, to nastąpi "zatrzymanie" choroby. Celowo nie używam jej nazwy.
Dzięki medycynie, wspaniałemu personelowi, opiece po 3 dniach odzyskuję mowę, a po 8, przy wypisie nawet większa sprawność : nie mam poprzednio męczącego ciągle tępego bólu głowy, zaburzeń równowagi. męczących co roku o tej porze kataru, kaszlu....
Od ostatniego postu "zaliczyłem" 3 szpitale. W innym, w Bielawie usunięto zaćmę z prawego oka , więc powrócił stan normalny,  przynajmniej w połowie. Dla zdrowego człowieka wiele czynności jest oczywistych i normalne. Dla chorych oczu - jako skutek uboczny zażywania innego leku-   miałem trudności adaptacyjne wzroku na dosłownie kilkunastu centymetrach. W czasie zawodów tempo oczywiście wysokie. Błyskawicznie przenosimy wzrok z klawiatury na monitor, sprawdzamy poprawność odebranego znaku i tu problem, bo poprawnie dokonałem wpisu  na klawiaturze a na monitorze odczyt za mgiełką powracający do normalnego ale juz z pewnym, liczącym się opóźnieniem.
29 października skończyłem 85 lat. Jak co roku dziękuję MF Marine Funker za życzenia urodzinowe.
W radiostacji czeka na próby przed zawodami starzyk FT-101ZD świeżo po kupnie, znacznie skromniejszy..  TRX Kenwood  TS-850S ATU odegrał swoją rolę, bo zasilił skromny budżet domowy w środki finansowe tak  potrzebne  na leki.
Jak wszystko pójdzie dobrze, to wystartuję w kat SOSB 40 M LP, bo i tak zasypiam prawie każdej nocy ok 3 nad ranem...
Przy okazji dziękuję Andrzejowi,  SP6AEG za sympatyczną notkę o mnie na forum SPDXC. Mój wynik w 2015 roku w CQ WW III miejsce w SP kategorii SOAB LP CW miłą niespodzianką W 2010 r startując w kat SOAB QRP CW byłem II w SP, 42 world. Powodzenia w nadchodzących życzę !

     Dzisiaj  21 listopada. Nie sposób nie zauważyć, ze w niemal w środku zimy +13 st C i słonecznie.
Do następnego !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz