poniedziałek, 28 listopada 2016

Po zawodach CQ WW - część CW 2016 r

W CQ WW 2016 r , oczywiscie części CW pracowałem w kategorii SOSB 40M LP. Wkd tylko 155 QSO  ze względów technicznych. Większość czasu spędziłem na próbach uruchomienia części nadawczej transceivera ; kilkakrotnie nagle przestawała działać, ale jak było OK, to bez trudu nawiązywałem QSO. W końcu zrezygnowałem z nadawania i przysłuchiwałem się stacjom HS, ZF, 4X4, JY w kompletnej bezsilności. TRX FT 101ZD kupiłem miesiąc przed zawodami.
Miał być sprawny, ale nie wykluczone, że w czasie transportu uległ uszkodzeniu. Miał być przejrzany, sprawdzony. ale skończyło się na obietnicy...
Nie zabierałem się za sprawdzenie tego urządzenia z  zasadniczego powodu, jakim jest mój wiek,  związane z nim dolegliwości. Nadto fakt, że byłem kilka dni po zabiegu usunięcia zaćmy z jednego oka, drugim widzę "za mglą" i  na pewno  mam małą sprawność manualną
Tym razem zabawa i przyjemność udziału w zawodach nie wyszła.
Czas zrobił swoje i  moje posty  na pewno będą ukazywały się sporadycznie, nieregularnie.
Przyjemności w krótkofalarskiej pracy życzę = Andrzej, SP6LV.

Dodano 2016-12-06, Jak wyżej; kupiłem TRX FT 101ZD. Ze względu na stan zdrowia dopiero po miesiącu (tuz po CQWW) mogłem powierzyć koledze z SP8 sprawdzenie TRX-a. Część niedomagań opisałem wyżej. Okazało się, że pracowałem mocą ca max 5 W, a na 15 m   jest tylko 1 W, że nie ma filtra do pracy na CW  500 Hz, nie pracuje pasmo 10 m. Reklamacja usterek nie została przyjęta ze względu na to, że została zgłoszona po około miesiącu od daty zakupu, ze TRX był w pełni sprawny . Prośbę o zwrot pieniędzy odrzucono. I  mało jest ważny fakt, że w tym czasie byłem w stanie  po pobycie w szpitalu w stanie zagrażającym życiu, że kpię z sprzedającego pisząc, ze na mocy ok 5 W zrobiłem 155 QSO. Obecnie stan jest taki, że wydałem na TRX ponad tysiąc  złotych, że naprawa będzie kosztować, że  termin uruchomienia TRX-a nie jest jeszcze znany.
Z tej prostej przyczyny w najbliższym czasie nie będzie moich relacji z zawodów...Eh

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia , Nowego Roku wszystkim (i  trochę w mniejszym stopniu sprzedającemu) życzę pogodnych i zdrowych Świąt i pomyślności w Nowym 2017 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz