wtorek, 1 grudnia 2015

CQ WW 2015

Witam. W ubiegły weekend brałem udział w CQ WW Contest część CW. Pracowałem na wszystkich pasmach mocą około 80 watt. Wkd zatwierdzone wstępnie przez organizatora 691 QSO uzyskując
236 400 punktów  Wykaz dostępny na Reflector 3830. Najwięcej, bo 294 QSO wkd w paśmie 40 m, najmniej . bo 4 QSO wkd na 10 m, w tych 4 kraje. Czas pracy 28 godzin. Jak na mój wiek 85 lat szło mi nieźle, ale musiałem sie oszczędzać. Dla mnie, i nie tylko udział w zawodach to duża przyjemność, że w kategorii wszystkie pasma to sygnał dosłownie i w przenośni, żę jestem...
 Jak zwykle niemal kilku sekundowe QSO ze znanymi znakami np OK1HX, AA3B który obsługiwał V26B, F5IN. Pracowało dużo stacji SP. Propagacja dopisała prawie na wszystkich pasmach w zależności od pory dnia (i nocy). Wyjątkiem pasmo 10 m - nie było czasu na dłuższy nasłuch, bo na innych łatwo robiło się  QSO.
Trzymałem się górnych części pasm ze względu  na wiele silnych stacji na niższych QRG. Nadto na przykład w pasmie 40 m powyżej 7035 KHz wkd wiele stacji z krajów, gdzie jest mało radioamatorów.
Zapraszam do zawodów TAC w najbliższy weekend od 16 ej sobota do niedzieli 15:59 UTC 80- 10 m i sądzę jako jeden z kilku ostatnich  TOPS będę w nich QRV.
Już niedługo najpiękniejsze święta roku; Bożego Narodzenia, a mam nadzieję jeszcze na wpis o udziale w TAC i życzenia. Do następnego (wpisu) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz