wtorek, 11 grudnia 2012

Moi czytelnicy

Witam. Czas szybko upływa. 30 lat minęło, jak po wojażach w świecie osiadłem w małym miasteczku Ziębice w południowo - zachodniej Polsce. Czas liczę nieco innym sposobem. Jako, że z żona bardzo lubimy zwierzęta to wspomnieniami o naszych kochanych pieskach, kotach, które hasają gdzieś tam w krainach.... Pozostały zdjęcia,  pamięć o ich bezinteresownej miłości.
                   W krótkofalarstwie co weekend zawody; ostatnio OK/OM Contest, TAC, Naval a wkrótce 9A. W każdych pracuję na luzie co raz odrywając się do zajęć domowych. W mojej radiostacji w okresie zimowym temperatura niska, więc inwestycją jest założenie kominka. Od czasu do czasu zerkam na płomień, podrzucam drewna. To jest zupełnie inne ciepło od tego z grzejnika elektrycznego.
                    Na mojej stronie nie ma informacji dotyczących wizyt z podziałem na kraje. Więc je wymienię. Naturalnie najwięcej z Polski, następnie Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Francji. Już niedaleko do Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku więc przyjmijcie Drodzy Czytelnicy życzenia pomyślności, spokoju i radości w tym wyjątkowym czasie. Dodam., że od września 2010 r po dzień dzisiejszy było 2946 odsłon.
A skoro o życzeniach, to przy okazji dziękuję tym, którzy pamiętali i pamiętają o moich urodzinach, imieninach i z okazji Świąt. Miło mi wspomnieć o tym i specjalnie podziękować MK QTC- Sylwkowi, SP2FAP, że  z okazji  moich imienin, a Marine Funk w DL za corocznie przysyłane życzenia z okazji moich urodzin.
                    Do następnego Roku w zdrowiu i z wieczną, tradycyjnie  nadzieją, że w następnym będzie lepiej !

Na zdjęciu córka mojej szwagierki z kundelkami uchronionym przez nas od pobytu w schronisku. W Ziębicach sierpień 2012 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz