poniedziałek, 31 grudnia 2012

Minęły Swięta Bożego Narodzenia., jutro Nowy 2013 rok

Witajcie. Po Świętach, wzruszeniach z nimi związanych/ W myślach, przy dzieleniu się Opłatkiem pamięć o naszych Kochanych Rodzicach, Dziadkach i całej Rodzinie. Tradycyjne potrawy. Niestety inna tradycja w rodzinie mojej żony; nie śpiewano kolęd. Tuz po Świętach odwiedziła nas moja rodzina. Brat stryjeczny, jego syn i ja; zaśpiewaliśmy kilka kolęd, a wśród nich rodzinną: "Bracia, patrzcie jeno, jak niebo goreje...
Tradycyjnie choinka. Świerk prawdziwie srebrzysty. Wyjątkowa dlatego, że przed wielu laty też z nami świętowała. Kupiona w dużym wazonie z ziemią i korzeniami została posadzona przeze mnie  w ogrodzie. Wyrosła  pięknie, a jej szczyt ponownie zawitał na nasze Święta. Przy niej mój ukochany wnuk Krystian.
Jutro Nowy 2013 Rok. W poprzednim poście wspominałem, że życzymy sobie tradycyjnie, aby był lepszy. Napłynęło pod moim adresem wiele życzeń; w tym również piękne od tych z rodowym w nazwisku Ostoja. Pięknie dziękuję wszystkim odwzajemniając je życzeniami Zdrowia, wszelkiej Pomyślności.
Mam 81 lat. Cieszę się i dziękuję Bogu, że prowadził mnie przez tyle  barwnych lat mojego życia. Sprawy smutne zawsze próbowałem sobie umniejszać, radosne wyolbrzymiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz