poniedziałek, 1 lutego 2016

CQ WW 160M Contest

Witam. 29-31 stycznia brałem udział w CQ WW 160m Contest CW. Wkd 427 QSO, 39 krajów, 3 kontynenty.  Warunki na Eu szczególnie na ościenne kraje; bardzo dużo stacji OK, OM, DL oczywiście z silnymi sygnałami.  Kilka stacji SM, OZ, OH, HB9, tradycyjnie LX7I. Nie było warunków DX-owych to też w tym "tumulcie" jak ja to nazywam za sukces uważam QSO z P33W, UN a tuz przed końcem zawodów 4K. Wkd ok.20 QSO ze stacjami SP. Według stanu na dzień 2016-01-04 organizator otrzymał logi od 51 stacji SP ! Stacje EI, G, F słabo słyszalne; po jednym QSO z CT, EA, ale to wystarczyło do uzyskania 82563 pkt. Pracowałem mocą ok 90 watt, więc stosunkowo niewielką jak na to pasmo. Moja antena delta loop 84 z tym, że wykorzystałem ja wyjątkowo w inny sposób zwierając na wyjściu coax w pierwszej części zawodów. Później podłączyłem longwire 39,6m , który okazał się lepszym na DX-y. Log wysłany,
                                     SP6LV SINGLE-OP 82563 LOW NON-ASSISTED
                                           potwierdzony. Jak zwykle, do następnego !





                                       QSL z wspomnianego wyżej QSO z 4K,
                                  więc tempo przekazu błyskawiczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz