poniedziałek, 5 października 2015

Na pasmach HF

Witam. Dobre kilka miesięcy nie włączałem TRX-a/ Względy zdrowotne, upał w pokoiku na poddaszu. Moim motto jest "to ma być przyjemność" przede wszystkim.
Bardzo lubię brać udział w zawodach  krótkofalarskich. Pracuję wyłącznie na pasmach HF, wyłącznie telegrafia/ Korzystam  w zasadzie z dwóch kalendarzy contestów: SM3CER i WA6BNM. Zainteresował mnie TRC Contest (Bułgaria)i w ubiegły weekend 3 i 4 października brałem w nich udział. SO AB LOW CW. Wkd 190 QSO było dla mnie pewnym sprawdzianem sprawności, jako że skutkiem ubocznym działania leków jest pogorszenie wzroku, ale jest dobrze.
Stwierdziłem, że w kilku programach kontestowych są najczęściej występujące stacje, a wśród nich i moja , co znacznie ułatwia  uczestnikom poprawny odczyt znaku SP6LV. 
W zawodach i poza zawodami potwierdzam łącznośći via (www) eQSL.cc sugerując czytelnikom kliknięcie mojego znaku i zapoznanie się w ten sposób z moją aktywnością krótkofalarską.
      Na pasmach pozorna cisza, bo... wszyscy słuchają wnioskując z tego, że jak pojawi się ciekawy prefiks, DX to nieraz up słyszę kilkanaście wołających stacji.Większa aktywność na pasmach notujemy od lat w weekendy, bo w dni powszednie  aktywność głównie stacji ekspedycji DX-owych.
Moje posty na blogu czytano 6515 razy, a każdy nowy wpis powoduje zwiększenie ilości odsłon w ciągu dnia nawet do kilkunastu. Pozdrawiam z dużą życzliwością i do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz