środa, 3 grudnia 2014

CQ WW 2014

Witam. W CQ WW, części CW wkd 471 QSO w kategorii SOAB LOW.  Zawody jak zwykle światowej klasy z dużą liczbą uczestników. Startowałem na luzie zważywszy na swoje możliwości z racji wieku (84l) i dolegliwości . Dodatkową niespodzianką była awaria zasilacza TRX-a. Szybko zainstalowałem jakiś home made zrobiony na chassis odbiornika BC-348, a więc w tej części produkcji z lat 40-tych ubiegłego wieku, a w nowszej z lat 60-tych pewnie. Moc mojego nadajnika zmniejszyła się z 100 na 50 W a i tego obciążenia długo nie wytrzymał więc kilka h przed ukończeniem terminu zawodów zakończyłem pracę. Tymi 50 W między innymi wkd na 160m 4L, na 80m 9K. Dzisiaj (2014-12-04) log wysłany i potwierdzony.
          Wracając do mojego wieku tą drogą dziękuję Redakcji MK QTC (SP2FAP) i Marine Funker (MF 814)i kilku zaprzyjaźnionym kolegom za przesyłane od lat życzenia z okazji moich urodzin (29 października). W najbliższy weekend zapraszam na TAC Contest, a mój  udział oczywiście jest uzależniony od sprawnego zasilacza. Do następnego (wpisu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz