niedziela, 5 sierpnia 2012

HF European Championship Contest

Sympatyczne zawody, dużo stacji, tempo wysokie bo trwają tylko 12 h.. Przed zawodami skonfigurowałem komendy w PC a tu niespodzianka. Po włączeniu okazało się, że nie mogę kluczować z klawiatury. Więc na piechotę... co znakomicie wydłużało czas QSO. Rzadko korzystałem z el-key zainstalowanego w TRX-ie i dodatkowo okazało się, że po upływie ok 40 minut układ po nagrzaniu robił przekłamania w części kropki. Musiałem  robić przerwy na ochłodzenie TRX-a i tak udało mi sie zrobić 203 QSO. Przed zawodami, w godzinach przed południowych przy deszczowej pogodzie (niebo całkowicie zachmurzone) bez grzmotów w czasie włączonego PC jednak błysk, huk i internet nie działa. Uszkodzony został monitor, były obawy o naruszenie systemu w PC, ale na szczęście tylko to,  stąd niniejszy wpis do blogu. Log za Eu HF wysłany i już wpisy uczestników w moją skrzynkę eQSL Kupię sobie wentylator i będę wspomagał (przypuszczam, że tylko w porze letniej) pracę na el- key kierując strumień powietrza nie na siebie, tylko na TRX-a.... Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz